BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

Labah-Labah Serang Blog Aku

Salam


Fuh! Lama bebenor blog aku ni x diupdate. Dah berhabuk segalanya. Hehe. Cik labah-labah bukan maen beraya sakan satu family bt sarang dlm blog aku ni. Tp xpe, aku dah vakuum balik td. Dah comel balik.

Nape aku lama x update blog? Salah saty reason nya sbb tenet di rumah aku x berbayor & dipotong bt smntra waktu. Selain tu, sbb aku sibuk dgn persiapan interview kerja sana sini. Ye la, x kan aku nak hidup goyang kaki je atau hidup tanam anggur je. Pas tu, mn plak aku nak cekau duit nak bayor tenet rumah nnt. Zzzzz...

Alhamdulillah. Keja pun dah dpt (Keja halal k. Gaji nya kecil2 aja pak!), boleh lah aku kutip balik masa2 aku tinggal sebelum ni, & update balik blog aku. Tp aku x dpt la janji boleh update blog ni selalu. Sbb aku dah kena duk bahagi masa utk keja, berehat, blog & sbg nya.

Yezza... Korang pun leh tgk kan aku nya blog entry tuk bulan 4? Teruk kan? Hehe. Berapa keping je sgt entry nya. Bln 4 mmg bz skit org ckp. Nak2 lagi sblm aku sibuk dgn interview aku diserang oleh "Appendix" & ditahan kat hospital. Sabo je la.

So, hopefully, bulan 5 ni & seterusnya aku leh fokus balik kat blog aku ni sikit2. Tgk skang ni pun cik nuffnang dah x sudi tuk jenguk blog aku ni. Makin menipis la akaun nuffnang aku x berduit. Hehe. Aku tgk analitik aku, Ya Ampun! Kok nya amat rendah skali gitu tuk bln 4 ini. Boleh dibilang dgn jari gitu pengunjungnya.

Tp xpe. Insyaallah, segala nya dah selesai, blog "Freedom Of Speech" akan berfungsi kembali. Amin..

2 Critics:

wfaz said...

tahniah dah dapat keje ikhwan..
alaa keje biase pun takpe..kite baru nak mulakan hidup..=)

Fir Ikhwan Affandi said...

@ Wfaz - Tq. Penat den duk pi interview keja, akhirnya, melekat jgk. X sia-sia.