BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

What A Wonderful Morning..

Salam


MCDONALD BREAKFAST SET

Huuuuaaahhh... Penat nya badan bila bangun pagi2. Tp nak bt camne, kalo aku tido lebih2 waktu lak, ptg nnt bdn aku cpt penat lak. So, bila dah bangun pagi awl, mcm biasa kena la yg pertama kali, perut ku perlu diisi. So, nak mkn pe ni? Yes! Mcdonald! I Lovin It! Hehe..

Tuk 1st time jgk, entry ni aku tulis sambil breakfast kat Mcd. Pas 2 ditemani satu set hotcakes with sausage, Hash Browns & secawan hot milo. Hbs campur aduk sekali english melayu aku. Haha. Dah la mcd kuantan ni, tepi pantai, fuh! Angin pagi2 dtg, mmg sejuk. Cantik plak 2 scene nya...

2 HOTCAKES, SAUSAGE, HASH BROWN & HOT MILO

Tp agak syg, aku nikmati benda ni suma, berseorangan. Kalo ada yg meneman, sorang pun jadi la. X la sunyi aku ni sorang2. Tp xpe, kalo ada teman, mcm mana aku nak tulis entry aku ni kan. Duk borak2, sambil mkn, xde nya siap aku nya entry ni.

Aku pun pasti, yg korang pun pernah ada breakfast yg camni kan. Kalo bkn Mcd pun, Kfc ke, atau kat rmh korang, breakfast dgn family sendiri. Tul x? Sebut pasal family, hari ni kuantan cuti sbb birthday Sultan Pahang. So, ramai la manusia amik kesempatan tuk bawak diorng nya family breakfast kat Mcd ni. Bkn maen meriah aku tgk. Aku sorang jgk yg solo..hehe

Nak duduk lama-lama pun x leh kat mcd ni. Sbb aku pun kena siap2 tuk keja ptg ni. Keja jgk wei walao org laen bergumbira hari ni di kuantan. Sabo je la. Tp aku dah bersyukur leh bangun pagi n pi breakfast kat mcd sambil bt entry ni. Bkn mudah wei aku nak bangun awal. Besok & seterusnya? Hehe... Aku lum pasti bleh ke x aku bt camni selalu. Tgk duit jgk la bah! X kan hari2 ko nak breakfast kat Mcd. Pokai la der!

So, aku stop kat sini dlu. Jumpa semula mlm nnt maybe, tuk aku nya nxt entry iaitu "Supper di Mcd!" Hehe. Xde2. Insyaallah, aku x penat balik keja, aku update la entry baru. Owh yes! Aku terlupa, aku nak join segmen "Blogger Paling Sempoi/Cool". Segmen ni, komuniti Syoknya Blogging yg create. So, aku x kira aku nak join jgk sbb aku rasa diri aku mmg COOOLLLLL... Hehe. Ait! Salam.

4 Critics:

shaffique said...

tak pernah lagi breakfast dekat mcD. huhu.


My latest entry : Cooper, Kucing Yang Pandai Mengambil Gambar

Fir Ikhwan Affandi said...

@ shaffique - Haha. try la bro. Tp kalo nak update blog tu, better pi sorang la. Idea pn dtg cpt, entry pun cpt siap hbs. Huhu

TIRHANI said...

dah lama tak g tc. sob sob

Fir Ikhwan Affandi said...

@ shat - Ye ke? Aduhai..cian nya. Xpe. Nnt ad la pluang tu ha. Nxt time la plak sy blnje awk breakfast kat tc yek. Hehe.