BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

Staff Birthday Party

Salam

Ptg td aku join birthday party dgn staff yg laen di tempat aku bekerja. Hotel tmpt aku bekerja ni, diorng ada tradisi smbut birthday staff. Tp disebabkan mulai dari october tahun lepas smpai mei tahun ni, hotel x pernah bt birthday party, so diorng satukan skali staff yg lahir dr bulan october hingga mei & bt birthday party tuk diorng ni.

So, bila dah dari October sampai Mei, tu bermakna secara auto nya, nama aku termasuk skali dlm list staff yg akan smbut birthday sbb aku lahir bulan november 23rd. Hehe. Bukan maen seronok lagi sbb aku ni bleh dikira staff paling junior dlm hotel tmpt aku keja. Tp, tup2, nama aku pun tersenarai.. Hehe..

Owh, lupe nak bg tau. Aku keja kat Citiview Hotel, Kuantan. Hotel biasa2 je. Aku keja kat departmen "Food & Beverage" atau mudah dipanggil & dikenali dgn F&B. Kerja aku mcm waiter la kat coffee house.

Ptg tu, tuk staff party tersebut, departmen kitchen bt menu "Laksa Penang", "French Tuna Toast", "Chicken Chop", "Milk Puding" & Cincau Ais. Pas tu, x lupa jgk kitorng dijamu dgn kek special panjang nya dari Secret Recipe rasenya. Kek apa nama aku x tau, tp ada rasa mcm blackforest gitu kek nya.

Sblm mkn, staff yg berada dlm birthday list name, diberi hadiah oleh bos hotel kitorng. Hadiah pe? Hadiahnya ialah percutian 3 hari 2 mlm di korea. Chewah! Perasan la ko! Hadiah nya ialah cuma "Table Clock". Zzzzz.. Sabo je la aku ckp walao hati aku meronta berkata, "Mana mau nya hadiah ni"... Hehe.

NI LA HADIAH YG AKU DPT

Aku pun malas nak komen byk sgt pasal hadiah tu, asal kan aku leh mkn suda. Kat bwh ni, aku sertakan la sikit picture masa birthday party ptg td. Huhu.. Nxt week, 14th Mei plak, ade Annual Dinner Citiview Hotel bertemakan "Cultural Nite". Aku pun lum decide camne nak show off mlm tu. Hehe. Tuk entry dinner tu, nnt aku bt k. Ait! Suda mlm, aku nak kena tido awl. Sok nak kena keja pagi. Nite guys!

 Kak Rozi (kiri) & Mak Lijah (kanan). Dua otai staff F&B, Kitchen

 Nida (kiri) & Kak Rozi (kanan). Dua staff F&B yg gila2 je perangai nya. Hehe

 Birthday Party Cake yg ditaja khas oleh Secret Recipe. Yo lo la tu.

 Staff Citiview Hotel yg laen...

 Blackforest Cake


 Miss Yap yg x sabo2 nak potong kek. Org laen langsung x bagi nya

Otai staff tuk F&B dan Kitchen. Dari kiri, Nida, Kak Yatie, Kak Sue & Mak Lijah

0 Critics: