BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

Movie Time!

Salam

Weeeeee! Bulan mei ni mmg bulan movie la... Byk bebenor movie2 baru akan ditayangkan di pawagam berdekatan, kebanyakkan nya filem yg dijangka akan meletop, gempak, best semua nya

Ni telah membuatkan aku tuk melakukan movie marathon kalo berkesempatan atau free dari waktu kerja spt mana pernah ku lakukan sebelum ini. Tp, ckup ke duit yg ko ada tu Ikhwan wei, kalo ko nak pi tgk movie? Hehe..

Insyaallah. Ckup kot. Bulan mei ni, filem yg aku duk tunggu-tunggu telah pun direlease kan kat Malaysia. Filem ape? Yezza... Filem "Fast & Furious 5". Movie ni x pernah aku miss dari sekuel filem dia yg pertama iaitu "Fast & Furious 1" sampai la "Fast & Furious 4". Tahun ni, kuar yg ke-5, mcm biasa, kena la pi tgk. Sedap ke x, gempak ke x, laju ke x, thrill or tidak, kena la korang masing2 pi tgk sendiri. Ait!

FAST 5

Selain movie td, movie yg ditunggu-tunggu oleh rakyat Malaysia sendiri akan release 19 mei nnt. Movie ni sblm ni pernah dipertonton kan kpd rakyat Malaysia pd setiap petang di TV3 ttp melalui media "Drama". Mesti korang  dpt agak kan drama pe? Yes... Dari drama yg meletop-letop, pergi ke filem, apa lagi kalo bukan movie, "Nur Kasih". Kalo drama nya leh bt org jd gila duduk satu jam dpn TV x bergerak, ni kan lagi filem nya. Kita tgk nnt, boleh ke x, filem Nur Kasih memberi impak seperti drama nya sebelum ini.

NUR KASIH THE MOVIE

Erm.... Movie "Thor" korang dah tgk? Aku pun lum tgk. 6 Mei nnt baru release. Tp bila aku baca kat web-web tertentu di luar negara, kebanyakkannya ckp biasa-biasa sahaja movie nya atau boleh tahan la. Aku bila org dah ckp movie tu cam suam-suam kuku je, aku pun pe lg, malas la nak bazir duit, masa pi tgk movie camtu. Utk pengetahuan korang, Thor ni diadaptasi dari komik Marvels mcm spiderman & x-men tu. Berkisarkan ttg Tuhan Kilat mengikut fahaman org kristian. Agak nya la..

THOR

Apa-apa pun, kalo nak tgk movie mcm marathon, yg paling penting kena la ada duit yg mencukupi. Kalo xde, tunggu je la org copy & upload kat mana2 web. Then, download, & tgk kat Tv HDMI 42 inci flat screen rumah korang suda. Best pun best. Korang leh ulang 2,3 kali ikut suka ati korang... Amacam? X pun, tunggu je movie2 ni kuar kat astro. Bila kuar, aku pun x pasti. Hehe..

So, ats korang la nak plan mcm mana hujung minggu korang. Aku dah ad plan sendiri. Sape-sape nak join, bleh je. Tp duit tiket wyg, mkn pe suma, sendirian berhad aaa....hehe

0 Critics: