BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

ONE SHOT + ONE OPPORTUNITY = ONE MOMENT

Salam

Peluang datang hanya sekali sesetengah org ckp. Tp ada jgk certain people dpt 2 kali atau 3 kali peluang.

Tu semua bergantung pada masalah / hal / perkara yg berlaku atas kita sebenarnya. Dari situ, kita akan dilihat, layak ke kita ni menerima peluang yang seterusnya?

Tp ada jgk, orang yg tertentu tu, dah diberi peluang kedua & seterusnya, masih lagi x berubah-ubah? "NOTHING CHANGE"

Aku? Aku tergolong dlm org yg x berubah. Kini? Nak menyesal? Nasi dah jadi bubur der... Tp tuk kali ni, ku diberi peluang skali lg, x kan ku sia-sia kan nya! 

Kenapa? Sbb aku dah nampak skang ni, mana salah silap aku sebelum ni. Aku nak cuba baiki balik. Byk hal / perkara yg aku nak baiki. Insyaallah, diminta dimakbulkan Tuhan

So... Korang cmne? Dah dpt peluang tu gunakan elok2 x? Kalo x guna elok2, nnt menyesal lak. Bukan mudah nak dpt peluang yg seterusnya tau...

Gunakan la kesempatan yg ada selagi kita masih bernafas ni. Nnt dah KO, menyesal x sudah....

P/S: Ni la satu entry merapu yg aku pernah bt. Ni semua gara-gara "SHORT IDEA" + "CONFUSE" + "SLEEPY".... Zzzzzz

2 Critics:

shat said...

eh dapat offer pegi mana2 ke? wow

Fir Ikhwan Affandi said...

No la... Hal laen. Alhamdulillah, diberi peluang skali lagi walao pun nmpk tipis..