BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

WANITA PILIHAN MU?

Salam

Smlm duk melepak kat Restoran D' Osis, kat blkg East Coast Mall kuantan. Lepak dgn kawan-kawan aku yg gila belaka. Maksud aku, gila kat sini, gila-gila perangai. Bukan gila mental k! Diorng ni suma satu tempat keja dgn aku kat Citiview Hotel.

So, sampai-sampai, aku order je terus air & makan. Perot jgn ckp la, bkn maen lapor der! Order la Nasi Goreng Ayam Kunyit & Roti Kosong 2. Haha. Bapak melantak aku! Air, mcm biasa, my favourite, Teh O Ais. Kitorng ni kalo melepak ada habit, dgn buka topik borak kosong kitaorng dgn mengumpat & gosip... (Zzzz.. Mcm perempuan la..)

Tu je la keja kitaorng kalo melepak. Duk kutuk org je. Ada je cite nya. Lepas duk puas kutuk/gosip org sana sini, mkanan pun dh hbs, duk la rileks-rileks jap tunggu perut ni reda skit. Tiba-tiba kwn aku sorang ni yg pemikiran nya hanya terletak pada 3 perkara iaitu, Pertama - Seks. Kedua - Maut. Ketiga - Masa Hadapan, bertanya ttg satu soklan yg buat aku terkedu diam, seribu bahasa.

Kwn aku ni sorang mmg pelik. Berdasarkan 3 perkara yg aku sebut td, setiap hari benda tu je la dia duk pk. Xde la nak pk benda lain. So, dia tanya apa? Dia tanya kat aku & kwn-kwn yg laen, "Korang, kalo diberi pilihan, korang nak kawen dgn wanita/chikaro yg mcm mana?" 

X ke gila tu. Tiba-tiba je, mencacak soklan cepuk mas dia bagi. Kwn aku yg laen mula-mula ketawa je la, pas tu, sorang-sorang jwb. Haha. Muka masing-masing nampak macho, rupenya suma nya ada taman dlm hati. Mcm kump Jambu dlm Maharaja Lawak kata "Muka Legend, Tp Dalam Hati Ada Taman". Apa diorng jwb? Suma nya jwb, salah satu ciri isteri diorng nak sekurangnya, wanita, bakal isteri diorng pakai tudung... Huhu.

Tp aku yang last kena jwb, aku bt dunno je. Aku x nak jwb. Aku ckp "biarlah rahsia". Hehe. Malas aku nak melayan soklan gila  kwn aku ni. Pas tu, diorng ckp aku ni tak sporting lak. Sporting, morting, aku x peduli. Hehe. Asal rahsia aku selamat suda. Mana leh kita bg tau ciri-ciri pasangan yg kita idam kan kat org laen. Ganggu privasi tu....

So, dari mengelak didesak berterusan oleh kwn-kwn aku ni, aku pun panggil waiter, suh kira! Haha. Bengang suma kwn aku. Aku ckp, nak tido awal, sok nak keja. Haha. Padahal aku off besok nya. Hehe... Xpe la, aku ckp kat kwn aku, nnt satu hari nnt, korang tgk sendiri jodoh yg ditentukan oleh Allah pada aku. Dgn muka selamba, aku bayar bil, salam-salam dgn diorng & balik. 

Dlm keta, perghh! Mmg pedih nak pikir & jwb soklan dari kwn aku tu. Haha. Sabo je la...

2 Critics:

shat said...

ececeh. tak tido malam lah tu pikir kan? haha

Fir Ikhwan Affandi said...

@ shat - Xde la sampai mcm tu skali. Dah ada ciri2 nya, cuma jdoh lum sampai.