BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

HAPPY MOTHER'S DAY

Salam


Hari ni dah 8 Mei 2010. So, apa yg special ttg hari ni? Bg aku, ada dua event special yg berlaku tuk aku pada hari ni. Salah satunya, ialah Hari Ibu. Satu lagi, nnt la aku cite kan k.

Yes! Happy Mother's Day to all ibu / mom / mami / mama / mak yg ad di dunia ni terutama sekali Happy Mother's Day aku ucapkan pada mama ku yg tersayang, Puan MAHAROM BINTI GHAZALI. Alhamdulillah, acik berdoa & berharap mama akan sentiasa dilindungi oleh Allah S.W.T senantiasa & hidup bahagia bersama papa, anak-anak & cucu mama.

Tanpa mama, siapalah abg chik di dunia ni. Terima kasih banyak-banyak pada mama di ats segala pengorbanan yg telah mama curahkan selama membesar kan acik selama 23 tahun ni. Moga Tuhan sahaja yg dpt membalas segala jasa & baik mama selama ni.

HAPPY MOTHER'S DAY MAMA... I LOVE YOU SO MUCH!

2 Critics:

TIRHANI said...

happy mother's day makcik :)

Fir Ikhwan Affandi said...

Trima Kasih... Hehe. Mak saya kirim salam kat awk. Hehe..