BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

Blogger Sama Blogger Pun Mau Dengki Ka? AIYA!

Salam


Adess! Penat dah aku dgr cite pasal blogger tu gaduh dgn blogger ni. Blogger ni kutuk blogger tu. Blogger ni dengki blogger tu. Pe la yg korang dapat kalo korang buat benda tu suma. X dpt pe. Dpt dosa je!

Kita dah duduk satu komuniti ni, berkawan la elok2. X elok la org pandang mcm ni. Patut nya kita sama-sama tolong menolong. X gitu? Pada yg duk dengki pada blogger laen ni nape? Apehal korang ni? Dengki pe? Dengki sbb blogger laen ada ramai peminat? Blogger laen lagi feymes dari ko? Aiya! Aci, x payah dengki la. Itu sudah rezeki dia maa...

Kalo nak dengki jgk, asal korang x usaha sendiri tuk jd feymes guna jln ko sendiri. Korang duk kutuk blogger laen sana sini, blogger yang kena dengki dgn ko tu jgk feymes balik. Haish!

Plezz la. Stop la dengki2, kutuk2, marah2, gaduh2 ni. Ait? X baek tuk industri blog ni. Kita punya industri blog ni kecik je lagi.

Pada blogger yg kena maki, kena marah, kena dengki & mcm2 lagi la yg seumpanya, aku harap korang bersabar la yek. Mmg lumrah dlm dunia, ada saje yg x puas ati tgk kesenangan yg kita ada. Biarla mereka2 ni, hidup dgn cara mereka yg x bawa ke mana tu. Insyaallah, kita doa sama2 bagi diorng ni sedar skit.

Lastly aku harap kita suma leh bersatu dalam dunia blog ni. Cukup la dengan cite2 x sedap didengar ni k!


5 Critics:

Abang Zam said...

haha..alang2 abang pun ada cakap benda yg lebih kurang sama kt sini Makin Lama Makin Gampang

Fir Ikhwan Affandi said...

@ Abang Zam - Haha. Ye ke? Sori la kalo abg ingat saya tiru abg nya entry. Xde niat di hati nak bt camtu. Cuma luahan hati je. Haha. Tp mmg nice la post abg bt tu.. huhu.

Cik Arda :D said...

tu arh..arda pom xpaham naper la dowang suka gadoh2..law suka gadoh2 t jadik hodoh.. hihihi :D

Fir Ikhwan Affandi said...

@ Cik Arda :D - Pelik kan? Tp dah lumrah hidup di dunia, ada org camni. So, kena la sabar skit.

fyy mokhtar said...

ramai cam tu, biasal manusia