BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

Blogger rosak ke?

Salam

Korang pernah dpt mslh ni x? Mslh ttg jumlah bil. follower yg ditunjukkan di front page blog korang dgn jumlah bil. follower di dashboard tidak sama jumlahnya... Pernah x jd? Mcm mn nak baiki? Penat den bt.. Bagai cara guna, gitu jgk jadinya...

Follower aku xde la byk, tp sakit hati la jgk kalo jd mcm ni. Bleh bt aku jd konpius tau dgn jumlah follower yg sebetul nya... Chewah! Haha..

Ni masalah aku... Front page blog aku, ada 48 Follower (Anak Panah Biru)

Bila masuk kat ruangan Dashboard lak, ni jadi nya. Aku ada 49 follower lak. Pelik2... (Anak Panah Hitam)

So, pada sape2 yg otai leh la tolong mslh aku. Pening dah mikio nya. Tp kalo x leh solve pun, lantok la jumlahnya kat situ. Yg aku tau blog aku ad la jgk follower nya, walao pun ciput... Hehe..

6 Critics:

hana said...

saye pun pernah gak camtu..
bia kan aje..
lame2 ok aje balek..
=D

mufami said...

mufami bukan otai tapi pandangan mufami la kan mungkin ader yang follow privately..sebab tu lam dashboard ader lebih 1 kan ader dalam option sebelum follow tu follow publicly atau privately..so cube klik follow list dlm dashboard tu comparekan yang kt website..mufami dah follow tambah lagi 1

Video Maharaja Lawak Jozan Minggu 1

Fir Ikhwan Affandi said...

@ hana - Ye ke? Adess.. Itu nak kena nunggu sampai bilo tu.. hehe. Xpo la. Den tunggu jo la..

Fir Ikhwan Affandi said...

@ mufami - Aik? Ad org follow private plak? Mcm blog sy ni blog terkenal je nak follow diam2. Hehe. Ait! Tq byk2 mufami. Nnt sy try bt cam mufami ajar. Sau lg, tq sbb follow..

mufami said...

haha mungkin ader secret admire

Fir Ikhwan Affandi said...

@ mufami - secret admire mn lak ni nak follow blog sy. Haha. Lawak2.. Blog ciput pun ade follower senyap2