BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

TIKA

Salam

This is just a distraction entry...

Tika kau jadikan aku musuh pada matamu
Kan ku jadikan kau "Kawan" pada mataku
Agar mudah tuk ku mengenali & berkongsi sesuatu dengan mu

Tika kau jadikan aku musuh  pada matau
Kan ku jadikan kau "Teman Baik" pada mataku
Agar dapat diriku menjadikan dirimu seperti keluarga ku sendiri

Tika kau jadikan aku musuh pada matamu
Kan ku jadikan kau "Orang Yang Ku Hormati" pada mataku
Agar diriku tidak lagi melampaui batas terhadap dirimu

Tika kau jadikan aku musuh pada matamu
Kan ku jadikan kau "Orang Yang Ku Sayangi" pada mataku
Agar diriku tidak lagi mengulangi kesalahan lalu terhadap dirimu

Tika  kau jadikan aku musuh pada matamu
Kan ku jadikan kau "Orang Yang Ku Cintai" pada mataku
Agar diriku sentiasa & mudah untuk memahami segala nya tentang dirimu

Tika kau jadikan aku musuh pada matamu
Kan ku terima semua itu dengan redha & sabar
Agar diriku tidak perlu memarahi & membenci mu lagi

Tika kau jadikan aku musuh pada matamu
Kan ku katakan pada diri & hati ku serta berdoa
Di kemudian hari, dirimu tidak lagi memusuhi diri ini

Pada waktu & tika kemaafan dirungkai oleh mu padaku
Kan ku tutup mataku & pergi dengan tenang

6 Critics:

shat said...

peh. menetes air mata gua. macam mana ni? tak macho dah. hehe

Fir Ikhwan Affandi said...

@ shat - perli ye cik shat. Xpe2. Erm.. Kalo menitis kan air mata certain time, ok pe. Kena la jgk skali skala turun ke tanah kn?

wfaz said...

salam..
mcm mana dgn reunion?jd x rye ni?

Fir Ikhwan Affandi said...

@ wfaz - reunion? Xde brite pun lg aku dgr. Erm, contact la aku kalo ade pe2 info terbaru? Kalo nak reunion rmh aku, meh dtg umah aku je la rmai2. Leh jmpa ayah aku terus, cikgu korang yg lama...

wfaz said...

ad ros kol ari tu die ckp ko yg uruskan reunion tu..die ckp mgkin rye coz semua cuti..umh ko?kt ner?segan aku jupe papa ko..hehe

Fir Ikhwan Affandi said...

@ wfaz - Rmh ak kat seri bandi la. Meh je dtg raye ni. Senang... Dh x payah dah nak kmpul duit nak beli mkn ke pe bt jmuan. Mkn mknan raya je... Ala. xde pe nya papa ak. Ok je...